Centre de promoció econòmica i serveis a les empreses

Timecoach: coaching a Viladecans

Timecoach: coaching a Viladecans

La paraula coach és d’origen anglès, significa entrenador i prové del món de l’esport; el coach personal és, per al seu client i respecte dels seus objectius, com l’entrenador per a un esportista respecte de les seves marques a batre.

Últimament estem sentint contínuament aquesta paraula, no fa gaire es va celebrar a Barcelona un congrès dedicat a aquesta activitat professional, i els diaris parlen de coaching vinculat a lideratge empresarial a les seves seccions dedicades a temes d’empresa.

I ens preguntem …. s’ha posat de moda per què és útil o sembla útil per què està de moda?, en què consisteix realment el coaching? quin tipus de professional exerceix aquesta activitat?

A Viladecans s’ha creat una empresa dedicada al coaching: Timecoach.

Darrera d’ella estan Ramon García i Toni Morales, que ens expliquen la seva activitat d’aquesta manera:

“nuestro afán por acompañar a los demás en la consecución de sus objetivos nos empujan y motivan en la creación de una nueva forma de ver el Coaching.”

I pel que hem pogut saber,  entenen el coaching com el procés d’acompanyament a una persona per tal de donar-li suport en la consecució dels seus objectius i facilitar el camí que va des de la seva zona de confort actual cap a una nova zona desitjada de comoditat.

Convidem a Timecoach a respondre breument les preguntes que ens fèiem al començament del post, a través dels comentaris o mitjançant l’apartat Participa al bloc destinat a col·laboracions;  així tindrem oportunitat de conèixer millor la seva empresa, a ells mateixos i aquesta activitat tant particular del coaching .

Comparteix
    2 comentaris
    1. Efectivamente el coaching es un proceso de acompañamiento donde el verdadero protagonista es el coachee (palabra que se utiliza para denomina al cliente o persona que recibe el coaching). El Coachee es el actor principal de esta película, el coach únicamente utiliza herramientas para que el coachee alcance su objetivo. Haciendo un símil podríamos decir que el coachee es como una bellota la cual tiene el potencial de convertirse en encina siendo el coach el encargado de regarla y acompañarla para que crezca sana y fuerte. Todos tenemos el potencial de crecer y desarrollarnos. Todos nosotros podemos entrenarnos para aumentar y mejorar nuestra fortaleza mental y emocional. Hay que enfocarse no sólo en lo que hay, sino, y sobre todo, en lo que todos juntos podemos hacer con lo que hay.
      El coach te ayuda a cambiar, te acompaña en ese proceso. Tal vez no consigamos llegar al objetivo inicial, tal vez no podamos cambiar lo que nos pasa, pero lo que sí podemos es cambiar la manera en que nos relacionamos con eso que nos pasa, lo que si podemos es cambiar nuestros hechos para conseguir resultados diferentes.
      Desde aquí, TimeCoach nos ofrecemos a contestar cualquier duda o consulta que os surja en el camino. Y recordad que lo importante es el camino.

    2. Gracias Toni por tus aportaciones. Desde aquí te invitamos a seguir colaborando en el blog para ir conociendo más y mejor esta actividad profesional, su proceso, sus objetivos y cuáles son los resultados desde vuestra experiencia profesional. Hasta pronto.

    Escriure un comentari

    CLOSE
    CLOSE